Ubytování Říčky v Orlických horách

Radomír Hovorka
GSM: +420 608 301 000
E-mail: info@chalupapolesi.cz

GPS: N 50°13'08" E 16°27'56"

PROVOZOVATEL
KAUF s. r. o.
Na Trávníku 1237
516 01 Rychnov nad Kněžnou

IČO:63217881

Cesta Brno – Říčky v Orlických horách

Pojedete směrem Svitavy, Česká Třebová, České Libchavy, kde na konci obce odbočíte doprava směr Žamberk. V Žamberku na kruhovém objezdu třetím výjezdem, po 200m přijedete na křižovatku a dáte se doleva, směr Helvíkovice.

Za mostem odbočíte vpravo, směr Kameničná, Pěčín, Rokytnice v O. h. V Rokytnici projedete náměstím a odbočíte mírně vlevo, směr Říčky v Orlických horách.

Pokračujete po hlavní silnici a po 2,5 km u pensionu Severák odbočíte doleva, směr Říčky v O. h. Po 1 km zahnete na rozcestí doleva a přijedete do Říček v O. h. Na první křižovatce se dáte doprava přes most a pojedete dále ještě 1 km.

Budete projíždět kolem dolního parkoviště a za mostem, v pravotočivé zatáčce odbočíte vlevo do kopce směr Ski centrum, lanový park.

Ve stoupání budete vlevo míjet chalupu, neodbočíte k ní první odbočkou dle ukazatele, ale odbočíte vlevo až za prudkou levotočivou zatáčkou a přijedete seshora k chalupě.

Cesta Praha – Říčky v Orlických horách

Pojedete směrem Hradec Králové, Vamberk a Žamberk. Nedojedete až do Žamberka, ale v Helvíkovicích před mostem odbočíte doleva směr Kameničná, Pěčín, Rokytnice v O.h.

Budete projíždět kolem dolního parkoviště a za mostem, v pravotočivé zatáčce odbočíte vlevo do kopce směr Ski centrum, lanový park.

MAPA

Radomír Hovorka
GSM: +420 608 301 000
E-mail: info@chalupapolesi.cz

GPS: N 50°13'08" E 16°27'56"